Make-over #2

Det violetta och de självlysande slingorna är äntligen borta från mitt hår! Nu är det mörkbrunt och skiftar (tyvärr) i lite rött. Det är inte min drömhårfäg, men jag kan leva med den. Mycket bättre än i förrgår. Jag känner mig faktiskt liite rockigare och jag tycker mina ögon kom fram till bättre. Inget ont som inte har något gott med sig? Men jag känner mig också tyvärr 5 år yngre (jag hade svart hår när jag var 15-16) Vad tycker ni? Om jag någon gång skulle få för mig att jag ska vara färgmodell hos en frisör igen, ska jag tänka efter både en och två gånger och aldrig låta mig övertalas till att göra något jag inte känner är rätt. Ett tips till er också! Jaja, nu är jag mörkhårig och femhundra kronor fattigare. C'est la vie.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håret blev ju jättefint nu också! Mycket glansigare än det du hade innan! Snyggt! Passar bra till hösten! Du får bli ljusare till våren istället!

2008-10-18 @ 12:15:01
Postat av: Caroline

jomen det blev väl jättefint nu. det tycker jag iaf =)

2008-10-18 @ 18:24:03
Postat av: Danielle

Så mycket hetare! Om två veckor rockar vi Lund, vad tiden går snabbt. Längtar efter en helg med bara er fyra. Äkta kvalitetstid! Har varit lite dåligt med det på sistone....

Postat av: Alina

nice blogg!

2008-10-20 @ 00:30:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hanna: Ja, håret får en särskild glans när man färgar det. Jag har börjat "bo" in mig i färgen nu och det känns som du sa bra till hösten.



Caroline: Tack så mycket! Jag börjar vänja mig :)



Danielle: Lund kommer bli alla tiders!



Alina: Tack så mycket!

2008-10-20 @ 17:54:05
URL: http://konfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback