Strålande dag

Hurra för att solen och värmen har återvänt! Lagom till att jag är lite ledig. Nu återstår bara en dags jobb, det är på lördag! Så himla härligt med kommande ledighet!

Jag har varit ledig idag också och var med Klas, Sixten, mamma och "svärfar" i Borås och besökte djurparken där! Vilken underbar dag vi har haft! Vi har haft strålande väder och roliga upplevelser och bildat fina minnen. Efter djurparksbesöket strosade vi lite på stan i Borås och åt middag på en uteservering som hette "Lilla torget". Så himla god mat och fantastisk service. En eloge till dem och jag kan absolut rekommendera det stället om ni är i Borås. Vet inte om det bara är öppet på sommaren eftersom det bara var utomhus förutom sjlva köket och baren.

Nu är vi hemkomna. Gossen sover gott efter en spännande dag och mannen är ute med vänner. Jag sitter på balkongen och har det så gott så. Det är fortfarande väldigt varmt. Nya Mama låg på dörrmattan och väntade och jag kan glutta in genom fönstret på TVn när jag vill. Det är ju både "Sommar med Ernst" och "Unga mödrar" på TV ikväll. Jag itter också och klurar på potentiella pyssel. Jag får ju passa på nu när jag har tid för mig själv.
Kanske kommer med en bild update från dagen senare. Min telefon som jag tog de flesta bilder med har givetvis hängt sig eftersom jag gjorde för många saker med den samtidigt.




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Åh, funderade faktiskt på att köpa mama bara för att läsa intervjun med C Blankens. Hon är cool och hennes dotter väldigt söt... Men det känns lite fel... ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback