Lördag

Senaste tiden har varit upp och ner. Jag har tänkt skriva så många gånger men annat har kommit i mellan och så finns lusten bara där ibland. Nu är det lugnare och jag lämnar det tråkiga bakom mig och fokuserar på ljuset istället.
För ovanlighetens skull har jag både minneskort och batteri i kameran, så jag passade att fota lite ikväll. Jag har har en skön hemmakväll som kontrast till förra helgens galej, som jag missat att skriva om...Det var en lyckad kväll iallafall.
Ikväll har jag lagt chokladmask i ansiktet, det är precis så härligt som det låter och fick mig att dofta och känna mig som en pralin.
Tidigare idag fick saker som jag tröttnat på, nya hem och jag tjänade in julklappspengar. Inte fel. Loppmarknad är så himla bra. Det är sällan jag går från en loppmarknad tomhänt, så även denna gång.


Klocka i teak till vårt vardagsrum


Tröja till Sixten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback