Effektiv

Effektiv? Jag? Njaa...det vore väl att överdriva...Iallafall idag...Jag har inte läst så mycket psykologi som jag hade tänkt. Boken är alldeles för tung för att ta med till sängen som jag ska krypa ner i strax.
Men lite har jag läst, och jag har tvättat, möblerat om Sixtens rum, gosat med mitt barn och min man, tvättat mängder med kläder,lagt upp auktioner på Tradera så jag blir av med massa kläder och kan dra in lite extra kulor, och så har jag målat naglarna korallrosa, nu ser de ut som godisar. Inhandlade ett nytt Mavalalack för att pigga upp denna först så regniga och molniga dag.
Jamen, jag har nog varit ganska produktiv idag, trots allt, med min mått mätt.
Då kan jag sova gott nu då.
God Natt


Sixten chillar på golvet med en god bok


Mina godisnaglar på vår gräsmatta (vardagsrumsmattan)
Nu saknas bara lite bränna.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj så stor han ser ut att ha blivit! vad kul!

2009-05-20 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback