Färdig!

Nu är jag äntligen färdig med min skoluppgift som skulle skickas in idag. Blev faktiskt färdig mycket tidigare än vad jag trodde. Var rädd att jag skulle sitta här och svettas och trycka på "skicka" först när klockan var 23.59. Puh! Vilken lättnad att ha det gjort. Jag känner mig grym!
Lite trist att jag inte passade på att göra det förra veckan när det var grått väder. Idag har det ju varit sommar ute och solen har lyst lockande på min balkong halva dagen. Så har man suttit fast inomhus vid en stationär dator. Well, c'est la vie!
Jag har ju faktiskt inte suttit inne hela dagen. Jag och mina killar var ju faktiskt ute på en promenad nu på eftermiddagen och käkade glass på piren. Det var fint!
Dessutom är jag lycklig och lite lättare om hjärtat eftersom vi fått goda nyheter idag som gör att framtiden ser ljus ut.
Jag har också kommit fram till väldigt mycket kloka saker och val som jag tror kommer göra mig mer positiv och lycklig.
Nu ska jag slappa välförtjänt i soffan och ladda inför morgondagens dagslånga seminarie.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback