Glad

Solen skiner och jag känner mig lite lättare om hjärtat nu.
Ska försöka coola ner mig och inte jaga upp mig för småsaker, utan försöka ha en positivare syn på det mesta.
Det är ganska lugnt i skolan nu, med psykologin. Det känns välbehövligt efter anatomin. Och jag är glad att jag förstår mer än vad jag trodde utan att anstränga mig när jag läser i vår telefonkatalogliknande psykologibok som är på engelska.

Hade en jättemysig dröm inatt, jag och Klas fick en till son, och det enda namn jag kunde tänka på när jag såg sötnosen var "Mowgli", så det fick gossen heta.
Vem vem, vi kanske får en Mowgli i framtiden?
Fast namnen Sixten och Mowgli passar inte så bra ihop...

Nu ska jag på bearbetning i personlighetspsykologi och i eftermiddag har vi föreläsning i utvecklingspsykologi. Det ska bli intressant.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback