Halvbra

Dagen blev tyvärr inte så bra som jag hoppats. Vid halv tolv-tiden slog migränen till och hängde envist kvar som en tung sten till nyligen. Hade ingen migränmedicin hemma så jag tog alvedon utan effekt. Till slut tog jag en muskelavslappnande tablett och det hjälpte som tur var.
Så..tja, det har inte blivit många knop idag. Tog mig iallafall till skolan och var på ytterliggare en intressant föreläsning i psykologi. Trodde inte psykologin skulle vara såhär kul. Tänk att jag redan gått min första termin snart, vad fort det gått och vad kul det har varit!
Längtar dock tills den är över för det betyder två veckor ledigt innan sommarjobbet börjar. Ååh, vad jag längtar till sommaren nu. Jag som blir lappsjuk om jag är mer än en dag i sommarstugan längtar efter att spendera mycket tid där...Långt borta från stan och civilisationen...
Ska kika lite i psykboken sedan blir det chips och DHW.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback