Ledig

Idag har jag och Sixten haft en ledig dag tillsammans.
Det har varit mysigt.
"Like the old days."
Han bjuder på många sångnummer varje dag nu och givetvis massa bus, upptåg, pussar, kramar, mys och kärlek.
Mitt älskade lilla gryn.

Jag och Sixten var en sväng på Vätterstranden idag. Sixten var lycklig och ivrig och råkade bada fötterna när han gick för nära vattnet men var glad ändå.
Vi har varit en sväng på stan och träffat mamma också.
Det var mysigt att träffa henne. Momo, som Sixten säger.
Sen kom Klas och pappa hem från en golfrunda och vi lagade grönsaks-/köttfärssoppa.
Det satt fint!



Hittade ett rosa ribbat linne på Indiska och ett par glansiga svarta cykelbyxor på Lindex. Samt en svart bikinitopp på H&M.
Passar riktigt bra i min sommargarderob.

Mamma knep de två sista sidentunikorna från Matthew Williamsons samarbete med H&M, som fanns kvar i butiken.
Ångrar lite att jag inte hann före med den på bilden. Men vilket tur att det var min mamma som köpte den. För då får jag ju låna den, gratis.
Älskar det tropiskt/exotiska som återfinns i hans kreationer. Var ju tyvärr för seg/ för pank för att besluta mig för vad jag skulle köpa ur kollektionen. Nu när jag har bestämt mig så är ju alla godbitar slut.
Well, kanske kan fynda något på Tradera när hysterin lagt sig.



Förresten, min lilla familj har fått riktigt bra nyheter på olika områden den senaste tiden. Nu ser det mesta riktigt ljust ut. Härligt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback