Tisdagstankar

Nu har jag korrekturläst vårt grupparbete vi pysslat med idag i skolan och skickat det till övriga gruppmedlemmar för godkännande. Nu kan jag släppa skolarbetet för ett tag. Ingen som helst känsla av att vi har tenta nästa torsdag...Jag kommer nog igång med tentapluggandet om några dagar...Jisses, jag märker verkligen hur min ambitions -och motivationsnivå sjunker för varje vecka, ju närmare sommaren vi kommer. Men jag lovar er att den har återvänt lagom till höstterminen börjar.
Nu ska jag slappa...

Eller just det ja, jag måste packa kläderna jag sålt och fått betalt för på Tradera så jag kan lägga dem på lådan imorgon.
Fint med extra pengar nu är studiemedlet hade bantat denna månaden.

Sen ska jag slappa framför DHW.
Hade tänkt att ringa en vän, men ingen svarar ju..

Här var bloggkreativiteten på topp...eller inte...
Dåligt med bilder har jag också. Men batteriet i min kamera laddar ju slut hela tiden..
Tröttsamt.

Just det, jag fyller ju år snart. Om cirkus en månad.
Hurra!
Jag är nog fortfarande lika förtjust i att fylla år som jag var när jag var fem.
Det är inte ljust lyckan över att bli äldre utan mer att det är min dag och att man får anledning att fira och ha fest!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback