Rutten torsdag

Ahh, vilken seg dag jag har haft. Har varit så trött och sedan har jag jobbat och blivit ännu tröttare. Men så kan det går när man går på fest en onsdag och sedan blir väckt klockan fem på morgonen av sin lilla solstråle som tydligen tyckte att det var en strålande idé att gå upp strax efter gryningen.
Det blev dock inte såå sent för mig igår. Efter förfesten som var kanske lite väl välbesökt men dock trevlig drog alla till Kåren. Jag var tyvärr klantig nog att upptäcka först i entréen på Kåren att jag glömt mitt studentkort hemma. Inget studentkort= inget insläpp. Snopet. Så det var bara att ta bussen och åka på övergången hem igen, medan alla vänner festade vidare.
Kanske lika bra det dock. Annars hade jag nog fortfarande legat i sängen.
Jag tror jag börjar bli gammal, tål ingenting numera. Annat var det när man var ung och kunde slå klackarna i taket flera kvällar i rad.

Har tänkt mycket idag också.. På vad jag vill med mitt liv, vad som är viktigt och mindre viktigt. Kan inte säga att jag kommit fram till något än...

Skönt att det är kväll så jag kan krypa ner under täcket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback