Resumé

Jag hade så himla roligt igår! Det var en riktigt lyckad kväll! Som flera gånger tidigare med SSK-studenterna.
Blev upplockad av Mira och gänget vid sextiden och for vidare hem till Elin och hennes familj.
Där fick vi välkomstdrink och träffa hennes man och deras tre gulliga barn, medan vi väntade på maten som låg på grillen.

Ååh, maten var så god att jag nästan föråt mig. Grillad fläskfilé, kyckling och grillade potatishalvor, olika såser och fräsch sallad. Mmmm...Sedan gjorde vi en massa drinkar och åt pannacotta med bär.

Vi hoppade studsmatta, fick dansunderhållning av barnen och dansade loss ganska mycket själva i deras vardagsrum.

Efter några timmars förfest var vi taggade till tusen och tog tåget in till stan där det blev massa, massa dans på O'leary's innan hemgång vid halv två tiden. Har sjutton träningsvärk av all dans. Men det är det såklart värt!

Imorse var jag lite trött och snurrig i huvudet men jag har iallafall fått ganska mycket plugg gjort och så har jag givetvis gosat med mitt lilla bustroll, som för övrigt sjunger nu! Ibland hör man honom nynna "Bä bä....vita lamm..." eller  "Snijel, atta dig!" och givetvis "äääälllgggg...."(kråksången från Mamma mu) Fast jag sjunger ju nästan hela dagarna för honom när vi är med varandra, så det kanske inte är så konstigt? Roligt är det iallafall!

Här följer bilder från igår, de får tala för sig själva.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback