Yeah!!

Hurra! Det gick toppen på antatomi-muntan! Är så nöjd med min insats!
Förstår inte varför jag alltid stirrar upp mig så hiskeligt för.
Det var ju inte alls så farligt som jag trodde.
Härligt att ha den avklarad iallafall. Nu har 3/4 av första terminen gått.

Psykologikursen återstår innan jag får sommarlov.
Eller lov och lov, jag ska bara vara ledig i sammanlagt tre veckor, annars är det jobb, jobb, jobb.
Men det ska bli skojigt som omväxling även om jag trivs väldigt bra med att gå i skolan.
Spännande att det är ett nytt jobb också.
Jag hoppas och tror att det blir hur bra som helst.
Psykologin börjar inte förrän på tisdag eftermiddag så jag och Sixten har ytterliggare en dag tillsammans imorgon. Härligt!
Jag undrar vad vi ska hitta på?

Kommentarer
Postat av: Danielle

Charlotte, har det här blivit en blogg för redovisning av studieresultat? Mer vardag efterfrågar jag! Och bilder! Hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback