Gnäll

Har knappt varken ork eller inspiration att blogga eller göra något annat heller för den delen just nu. C-uppsatsen snurrar på högvarv i skallen, samtidigt som jag börjat läsa farmakologi, fördjupningskurs (så att jag får ihop 30hp på 14 veckor istället för 20 den här terminen). Är konstant trött och skulle egentligen redan ligga och sussa vid den här tiden för att orka med morgondagen. Men det värsta är att jag drabbats av världens konstigaste illamående som isar i magen och strålar upp i huvudet. Så fruktansvärt obehagligt. Lättar lite när jag är bakåtlutad, men det funkar ju inte att ha den positionen hela dagarna. Börjar bli lite nojig. Tur att jag ska till barnmorskan på fredag. Nu ska jag sova. Massa massa jobb med C-uppsatsen imorgon (som vi ska bli klara med på 11 veckor istället för 20). Tur att jag ska träffa Danielle och äta lunch imorgon. Nu när jag kom på det, och fått gnälla litegrann så känns det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback