Kulan

v. 27+0
Här är dagens mage. Trots att jag missat två torsdagar tycker jag inte att det är någon tydlig skillnad mot v. 24+0. Händer inget vare sig på storleken eller vikten just nu, men jag klagar inte. Jag får säkert mer än nog av det de 13-15 återstående veckorna... Men nu känns magen lagom stor, det syns att jag är gravid men jag känner mig inte stor som ett kylskåp än. Så jag får väl passa på att njuta. Största skillnaden från v.24+0 är att, trots att magen inte vuxit, så har ärtan det. Det sparkas, buffas och far runt där inne ännu mer än förr. Det är ett starkt litet gryn där inne. Fast ibland blir jag rädd då filuren kan ligga och sova flera timmar i sträck och inte ge ett enda livstecken ifrån sig. Men till slut känns det som en kullerbytta där inne och allt är som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback