V. 28+0

v.28+0
Torsdagar verkar inte vara bra bloggdagar för mig, lyckas aldrig skriva något då. Så här såg magen ut igår iallafall. Tycker fortfarande inte att magen känns särskilt stor. Det är dock skillnad mot förra veckan. Känner mig tyngre, trots att jag inte är det, och stelare. Som en gammal tant ungefär... När jag har suttit stilla länge är jag stel och trög i kroppen och det tar emot att ställa sig upp. Tyvärr har jag också känt av smärta i fogarna, foglossning alltså. Gör såå ont vid sidan av svanskotan och höfterna ibland att benen låser sig. Som tur är varar det bara kortare stunder än så länge. Usch, hoppas att kroppen vänjer sig snart. Annars är det väl bara att stå ut. Slut på gnället. Mindre än 3 månader kvar nu! Hormonerna verkar ha stabiliserat sig lite, har inte lika ruskigt dålig hy som jag hade de första veckorna då jag såg ut som en tonåring i ansiktet full med finnar. Ärtan där inne lever runt för fullt och kan verkligen lägga sig på tvären nu och sen sprätta iväg som en liten fjäder. Verkar som det börjar bli trångt där inne nu? Vi längtar efter dig grynet! Som Sixten säger dagligen: "Mamma, jag väntar på sommaren, för då kommer min bebis och jag längtar efter den..."

Kommentarer
Postat av: emelie

Moster Belle längtar också efter dej lilla bebis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback