Bug

Det måste vara graviditetshormoner eller något. För några veckor sen var jag helt inställd på och nöjd med att använda Sixtens Brio Happy vagn till nya bebisen också. Vi har både liggdel och sittdel + nytt chassi (eftersom det första gick sönder). Men nu har jag helt plötsligt börjat drömma om att strosa runt med en Bugaboo istället och kan inte riktigt släppa den tanken... Synd bara att det svider såå i plånboken att köpa vagn. Nu har jag spanat runt på Blocket och kanske hittat en bättre begagnad Bugaboo (i svart och grått) som kan vara något och till nästan halva nypriset. Får se om jag kan övertala min man att en liten, smidig vagn är helt nödvändig till bebisen (och oss). Undrar vem vi kan kränga Brio-vagnen till i så fall? Andrahandsmarknaden för barnvagnar är väldigt stor och därav får man tyvärr nästan inget för dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback