Vårkläder?



Jag funderar på vad jag ska ha för jacka när det börja bli plusgrader och min Fjällräven är för varm? Har ingen annan jacka som går att knäppa över magen längre. Jag vill ju inte gå med öppen jacka hela våren...Jag undrar om den här parkasen från Polarn o pyret finns kvar i butik och om den funkar att ha även när bebisen kommit?

Liknande problem har jag med skor. I vanliga fall brukar jag ha Converse eller stövletter på våren. Men jag blir illamående bara av tanken på att sitta dubbelvikt med stor mage och försöka knyta skorna och ont i ryggen av att tänka på att gå i klackar. Så alla skor jag äger går bort den här säsongen... Känns som jag redan letat runt i vartenda skoaffär efter snygga vårskor utan klack, som man inte behöver knyta, utan att finna ett endaste par. De får ju gärna tilltala mig utseendemässigt också. Har inte en tanke på att möta våren i Foppatofflor, om ni förstår vad jag menar. Vilka problem, va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback