Hemma igen

Kom hem för ungefär en timme sen. Är slut i fötter och huvud. Sängen lockar. Det har dock varit en sammantaget riktigt bra dag! Här följer en kort Heaven vs. Hell:

Heaven

-
Mysigt att åka iväg med mamma
- De billiga fynd jag gjorde (bilder kommer imorgon)
- Alla fina saker jag inhandlade (bilder kommer imorgon)
- Hann köpa Bacardi rum och Xanté i sista sekund innan bussen gick
- Det var milt väder och vi slapp frysa
- Bussresan gick fort
- Ser fram emot nästa års resa. Det här är ju min och mammas tradition!


Hell

- Den hallonröda V&R-kjolen hittades ej, inte heller fluga-linnet fanns i rätt strl. Det fanns dock en massa andra V&R-plagg kvar, men inget jag föll för.
- Vi stannade inte vid något köpa-billig-alkohol-ställe
- Jag har ont i fötterna och benen
- Det var varmt och svettigt i alla affärer
- Hittade inga julklappar till någon annan än mig själv
- Ströget har verkligen blivit sämre! Usch! Till nästa år ska vi skaffa en bra shoppingkarta! Tips på bra gator efterlyses redan nu!



Nu väntar sängen och en varm prins!

God natt

Charlie

Kommentarer
Postat av: Danielle

Åh vad mysigt ni verkar haft det! Jag är jättesugen på att åka iväg på en liten shoppingtripp, men som vanligt sätter väl julen stopp för det :) Det är så himla gulligt med små egna traditioner, man borde ha fler! Och du, nu sitter jag med färg i håret, tss, puss x

Postat av: Charlie

Ja, det var verkligen trevligt. Har dessvärre inte världens största kapital just nu. Blä. Du blev supercute i håret! Puss

2006-12-01 @ 15:39:39
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback