I'm off soon!

Såhär tidigt kommer jag antagligen aldriga blogga igen. Klev upp tio över fyra idag. Har gjort matsäck och tom. sminkat mig för ovanlighetens skull. Och nu har jag lite tid över så jag tänkte bara skriva några rader innan jag åker. Mina förhoppningar om dagen är att jag och mamma får en riktigt mysig dag (vilket jag inte tvivlar på), att vi stannar på något ställe i Danmark där man kan köpa hyffsat billigt, gott vin och Bacardi Rum, att jag hittar julklappar, men framförallt; att den hallonröda kjolen från V&R finns kvar i Köpenhamn i strl 36 el. 38 och att jag tycker att den är lika snygg på bild som i verkligheten! Ska spana efter fluga-linnet från herravd. också!

Puss

Charlie

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Hälsa Danmark från mig!!

Postat av: Charlie

You know you love me: Will do, next time!

2006-11-29 @ 23:20:48
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback