Intervju

Ovant för mig att gå upp så här tidigt på morgonen... Iallafall nuförtiden... För bara några veckor sen var jag väldigt morgonpigg och "studsade" ur sängen vid 7-8 tiden, men inte längre, nu släpar jag mig snarare upp... Why? Jag skyller på mörkret! Längtar till december med alla ljus och adventsstjärnor!

Varför är jag då uppe vid den här tiden idag, kanske ni undrar? Jo, jag ska på anställningsintervju på en annan restaurang. Jag har redan fått jobb på ett ställe, men tänkte att det är bra att hålla alla dörrar öppna innan jag skrivit på några papper! Eller hur?! Alltid lite nervöst att bestämma vad man ska ha på sig på sådana här möten, men jag tror att min Vikor & Rolf-skjorta kommer passa bra!

Wish me luck!


Charlie

ps-skjortan


P.S. Fick min efterlängtade plattång igår med posten. Den är liten, smidig och fin! Har dock inte hunnit prova på så mycket mer än en snabbis på luggen.D.S.

Kommentarer
Postat av: lina miss piggylover

gud, lycka till!! håller tummarna!!

Postat av: Charlie

Tack så mycket! Med facit i hand gick det väl sådär, men det beror nog på att jag inte var så engagerad eftersom jag inte vill ha det till 100%. Vi får se vad som händer!

2006-11-15 @ 18:29:16
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback