Köpenhamnskonfekt

Köpenhamnshopping

Här kommer godbitarna från shoppingen igår! Handlade egentligen lite till, men här är den del av dem.

- Dekorsnöflingor som glittrar fint, och jag älskar allt som glittrar! Passar bra att fästa på glas eller kakel.
- Festligt färgglad, stor plastbricka. Perfekt till partyt!
- Grå leopardtopp från Fishbone. Sitter som en smäck, mina fläckar går aldrig ur.
- Juligt röd skål som funkar året om. Ska ha julgodisar i den, närmaste framtiden.
- Superhäftig brödrost med texten "Sweet toast of mine". Guns n' Roses-fan som jag är kunde jag inte motstå den, hittade även
"I love toast"-brödrosten i samma affär. Döskallebrödrosten var dock snäppet coolare, med en döskalle på varje brödskiva man rostar. Rock n' roll- frukost,  Yeah!

Kommentarer
Postat av: Hemliga Arne

Shit, dödskallerost på brödskivorna var något av det coolaste jag har hört! Jag MÅSTE ha en sån.

2006-12-01 @ 03:37:12
Postat av: Charlie

Yeah, it's cool! Har dock inte sett någon sådan i Sverige eller någonannanstans men det finns en med texten "I love you" på, på ASOS - http://www.asos.com/I-Love-You-Toaster/Prod/pgeproduct.aspx?iid=109358&cid=2536


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback