Nytt köksbord

Jag och Klas har gått ett steg längre i vår relation och inhandlat vår första gemensamma möbel: ett köksbord! Ok, det där lät lite väl allvarligt. Det känns iallafall väldigt bra med nytt, fint köksbord och vi älskar det båda två! Yeahy! Bara 5 dagar kvar nu! Vansinnigt! Har ungefär 4/5 delar av packningen kvar..Inte bra!


Köksbord

Project Runway II tog slut alldeles för fort, de hann ju visa hela säsongen på bara två dagar. Hade nog velat ha det mer långdraget så man kunde njuta av det längre... Tyvärr vann inte Santino som jag hejjade på, han var kaxigast och gjorde mest spektakulära kläder! När kommer säsong III?! När kommer det till Sverige?! Någon som vet?!


Idag har jag gjort en U-sväng med min framtidsplan. Skjuter de där teoretiska studierna ytterliggare 1 år på framtiden. Just nu längtar jag bara efter att skapa och låta kreativiteten flöda! Det är det jag är menad för just nu. Ok, inte JUST NU, i december börjar jag ju jobba och har tänkt göra det hela våren iallafall. Men till hösten ska jag nog gå emot mina principer och börja på folkhögskola (!), plugga design, textil eller något sådant ett tag. Ska titta närmare på exakt vad det finns för utbildningar. Esteten i mig har vaknat till liv igen. Känns väldigt rätt!



Ciao

Charlie

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fint:)

Postat av: Hannah

gryyymt snygg!

2006-11-26 @ 22:50:42
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Charlie

Jessica, Hanna: Tack!

2006-11-27 @ 09:16:36
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback