Loppis

Lördag = Loppmarknad (Om jag är ledig, sugen och orkar gå upp i ottan)

Gårdagens finfina fynd presenteras nedan:


 
Glittrig mobil att hänga i fönstret. Oemotståndelig!

 
Komplett set med svarta bestick. Väldigt retro och väldigt snygga.

 
En bok jag velat läsa i evigheter men nästan glömt bort. Nu väcks min längtan till Indien verkligen till liv. Recenssion av boken kommer i framtiden.

 
Två krukor/skålar i glassigt rött!

 
En kinesisk nåldyna. Kunde inte stå emot. Innehar tre stycken nu, i olika storlekar. Börjar likna en samling.



Den här underbara 50-tals saftkannan var dagens bästa fynd! Man blir ju lycklig av att bara titta på den! Samt väldigt sugen på saft! En riktig skatt!



Totala priset på dessa fynd: 60 riksdaler. Kan ni förstå nu varför jag är galen i loppmarknader?!

Kommentarer
Postat av: emelicious

oo löövar din fynd ciis vaffrö hittar ja aldrig dom där it grejerna??

pussel från glamour pudeln

2006-10-15 @ 22:50:12
Postat av: Charlie

Jag har tränat! Hihi, eller så ärvde jag loppis-genen. Tycker om att mina fynd går i samma färgskala också. Cool.

Postat av: Danielle

Åh, jag blir riktigt sugen på loppis ju! Lördag kanske?

2006-10-16 @ 02:15:09
URL: http://www.daniellesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback