Ooopss, I did it again...

Mail med prenumerationserbjudanden på mode/dam-tidningar borde vara förbjudna i min inkorg. För jag verkar helt enkelt inte kunna tacka Nej... Fyllde nyss i mina adressuppgifter och tackade JA till 4 Nr av Cosmopolitan + en plattång för endast 69kr. Cosmopolitan är en helt ok tidning, men det var plattången som lockade mest, eftersom jag ändå önskar mig en i julklapp. Tänkte att om den är värdelös får jag väl försöka kränga den för en 50-lapp på loppis. Ok, det här erbjudandet var ju oemotståndeligt. Det är bara det att jag tycker så om de flesta prenumerationserbjudanden och kan bara inte tacka nej.
   Men när jag klickat JA, insåg jag att jag nu har fyra (!) tidningar jag prenumerar på (ELLE, VR. Glamour och Cosmopolitan). Varav tre är helt nystartade (pga erbjudande-mail). Så jag beslöt att jag får ha en gräns på 3 tidningar, och sa upp min äldsta prenumeration, på Glamour (kommer säkert återuppta prenumerationen när det kommer något nytt glassigt pren.erbjudanden). Måste försöka spara mina pengar lite så att jag och Klas kan köpa nya, fina möbler till vår nya lägenhet (som Expedit-hyllan på bilden nedan) Men jag bara älskar magasin! Någon mer som har det här "problemet"?





Expedit

Kommentarer
Postat av: Danielle

Haha! Jag vet det är hopplöst - men du är plattorna på platttången av keramik? Isåfall borde den funka bra. Åå, jag blir riktigt sugen på att leta ny lägenhet också. Jag vill liksom hitta den perfekta inne i stan så jag kan inreda den (känns lite meningslöst att inreda den här lägenheten mer eftersom jag vill flytta). Men det får vänta till efter jul har jag bestämt. Är för mycket att stressa kring nu, och det passar bra med lägenhetsjakt 2007. Nya året och allt.

Postat av: emlie

hahaha... shysst då vet ja vart ja ska vöända mig för glassig gratis läsning..!! faktiskt så köpteja en tidning igår.. plaza..d e du ja osm inet köpt en tidning p tusen år minst..
föresten hur kommer det sig att du inet länkat mig?? fråga inet varför inet ja gjorty demen ja vet inet hur man gör.. pussel

2006-10-27 @ 00:09:12
Postat av: Ellen

Jag har faktiskt premunurerat på hela tre tidningar samtidigt en gång! Det var Kp, Wendy och Bamse! Hihi. Igår tränade jag bara på jymmet, man annars brukar jag gå på bodycombat (man sparkar och slåss i luften) - hur kul som hellst! Man känner sig riktigt matscho! Haha. Kram

2006-10-27 @ 15:40:32
URL: http://karamellens.blogg.se
Postat av: Charlie

Danielle: Ingen aning om den är keramisk eller ej. Värdet var iaf. beräknat till 300 pix. Och så var den liten och portabel, goodie! Hihi, vänta till efter jul? Pyttsan. Du har ju tjuvstartat!

Emelie: Ja, du lägger ju beslag på mina tidningar innan jag själv ens hunnit läsa dem. Morr. Jag har länkat till dig nu, älskade sis!

Ellen: Både KP, Wendy och Bamse var mina favorittidningar som liten! Men det var nog syrran som hade prenumerationerna och jag som smygläste :P
Man behöver inte vara macho för att sparkas. Girls kick ass you know!

2006-10-27 @ 21:34:54
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback