Black out

Söndagspinsamhet: Fick total black out i kassan på ICA och glömde pin-koden till Ica-kortet. Försökte två gånger sedan fick jag erkänna att jag glömt koden. Hade 5m lång kö bakom mig. Lagom trevligt.  Men kassörskan var verkligen hur snäll som helst, hon parkerade mitt köp och så fick jag låna telefonen på kontoret och ringa till Klas och fråga om koden. Hon får dagens ros! Är väldigt förvånad över denna händelsen, alltså att jag glömde koden. Har aldrig hänt i hela mitt liv. Jag har ju tokbra sifferminne i vanliga fall. Förvirringen fortsatte dessutom när jag kom till vår port och slog koden baklänges (?!) What's wrong with me?! Jag trodde min hjärna skulle vara pigg och utvilad efter semestern. Men icke. Dessutom har jag otroliga koncentrationssvårigheter. Kan läsa en tidning 10 min, sen måste jag göra något annat. Kollar jag på TV måste jag göra något samtidigt och jag måste ta paus när jag sitter vid datorn. Helknasigt. Diagnos tack?! Stress?

Charlie

P.S. På högstadiet spelade jag och
Danielle i en pjäs som hette Black out. Man kan inte klaga på mitt långtidsminne iallafall.


Kommentarer
Postat av: Danielle

Hihi, du är världens gulligaste!

Postat av: Danielle

Vad fint det här nya var!

2007-02-19 @ 23:18:09
URL: http://www.daniellesblogg.se
Postat av: Charlie

Danielle: Tack och tack :) Min älskling har fixat lite. Är typ såhär mycket man kan ändra på blogg.se utan att betala för det.

2007-02-20 @ 11:48:07
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback