Shopoholic day

Yeez, idag höll jag minsann inte hårt i slantarna. Har köpt massa grejjer. Skulle gärna lägga ut bilder, men självklart dör min kamera när jag är i full gång med att fota fynden, och de andra batterierna var också urladdade. Bilder kommer imorgon när batterierna är laddade igen.
Här följer iaf. listan på vad jag har inhandlat idag. Men bara bra saker har jag köpt.

LOPPIS
  • Röd taklampa till köket
  • Silverhalsband med medaljong med en häst på
  • Blå hjärtörhängen
  • Ärtgrönt glasögonfodral
  • Paljettapplikation till min skinnjacka (hoppas det kan täcka över hålet)
  • Liten guldspegel till hallen
ERIKSHJÄLPEN
  • Mona-Lisa-tavla. Ramen var dock ganska ful, ska införskaffa en i guld, sen ska hon få hänga i hallen
  • Kitshig 50-talstavla med kineser, ser ut som ett barnboksmotiv, ska få pryda köksväggen
TORGET
  • Röda tulpaner
  • Gula krokusar
BLOMSTERHANDELN
  • Fastlagsris/björkris/påskris
INDISKA
  • Randig köksmatta
  • Ganska tjocka ringar till öronen
Jag tror det var allt...Mycket nöjd med min shoppingdag!

Kommentarer
Postat av: apakatt

Bra att du handlar på loppis! :)
Hörde att vi nu gått över gränsen och förbrukar mer av jordens resurser än den kan återhämta så det är perfekt med återanvändning.
Har själv bara varit på loppis en enda gång i mitt liv men måste defenitivt spana in det snart!

Postat av: Charlie

Yes, Loppis is the shit!

2007-02-19 @ 13:37:40
URL: http://konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback